divendres, 16 de desembre del 2011

BON NADAL I FELIÇ ANY 2012

   En aquest any que s'acaba, toca fer balanç del transcurs d'aquest, volem agrair als nostres clients la confiança que han dipositat en nosaltres per dur a terme els projectes encarregats. Sense ells, superar aquests temps de dificultats no hagués estat possible. Hem posat tot l'entusiasme i optimisme que es necessita per avançar dia a dia i aconseguir els nostres objectius, donant la millor solució, utilitzant materials de qualitat contrastada, i oferint el millor servei post-venda sense tenir en compte el valor monetari del treball realitzat, tot i així no hem estat exempts d'errors, un cop analitzats, ens servirán per millorar en el futur.

  Ara gaudim de les festes que se'ns vénen a sobre i per a l'any que ve desitjar-vos a tots que sigui un any ple d'alegries i que es compleixin tots els vostres somnis.
    En este año que se acaba, toca hacer balance del transcurso del mismo, queremos agradecer a nuestros clientes la confianza que han depositado en nosotros para llevar a cabo los proyectos encargados. Sin ellos, superar estos tiempos de dificultades no hubiera sido posible. Hemos puesto todo el entusiasmo y optimismo que se necesita para avanzar dia a dia y conseguir nuestros objetivos, dando la mejor solución, utilizando materiales de calidad contrastada, y ofreciendo el mejor servicio post-venta sin tener en cuenta el valor monetario del trabajo realizado, aun así no hemos estado exentos de errores , una vez analizados, nos servirán para mejorarnos en el futuro.

   Ahora disfrutemos de las fiestas que se nos vienen encima y para el año que viene desearos a todos que sea un año lleno de alegrías y que se cumplan todos vuestros sueños.

Tramuntel telecomunicacions

2 comentaris:

  1. Os deseamos a vosotros tambien un feliz año

    Ana Mª Pages

    ResponElimina
  2. Gracias Ana Mª, espero que la instalación de música que os hicimos la disfrutéis en fin de año

    Tramuntel

    ResponElimina